• کنتراست

  • ساعت : ۱۳:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۵/۲۲ 
دكتر دبیقی مدیركل صدا و سیمای استان خوزستان؛
صدا و سیما و دانشگاه پیام نور در تبیین پیام اربعین و معرفی ظرفیت‌های خوزستان هم‌پیمانند

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در دیدار با دکتر امین ناجی رئیس دانشگاه پیام نور، با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها در تبیین پیام اربعین و معرفی ظرفیت‌های استان، از همکاری گسترده دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر دبیقی ضمن خیرمقدم به میهمانان، ایام اربعین را فرصتی رسانه‌ای و بین‌المللی دانست و گفت: این رخداد دو بعد تبیینی و تبلیغی دارد و صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه رسانه‌ای، در بعد تبیینی از همکاری دانشگاه‌ها و پژوهشگران بهره می‌برد.

دانشگاه پیام نور را خانه خود می‌دانیم و همکاران این دانشگاه نقش مؤثری در تولید محتوا و تبیین فلسفه اربعین داشته‌اند. وی افزود: در حوزه تبلیغ، تولید مستندها و نماهنگ‌ها از جمله وظایف ماست و هر سال بیش از ده مستند فاخر تولید می‌کنیم که در شبکه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولیدات ما حتی در عراق نیز مورد استقبال قرار گرفته است. مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، استان خوزستان را به عنوان «پایتخت موکب‌ها» معرفی کرد و گفت: در استان، اقدامات رسانه‌ای بیست روز زودتر از سایر استان‌ها آغاز می‌شود و راهپیمایی مشایه در اهواز جلوه‌ای باشکوه دارد که منحصر به این منطقه است.

در کنار اربعین، تلاش داریم ظرفیت‌ها و زیبایی‌های استان را نیز معرفی کنیم تا مردم کشور با این سرزمین مظلوم و غنی آشنا شوند. دکتر دبیقی در ادامه بر اهمیت تحول در رسانه و نقش دانشگاه‌ها در این مسیر تأکید کرد و افزود: شعار این دوره صدا و سیما، تحول است و با علم، دانش و سناریوی قوی می‌توانیم تحول ایجاد کنیم. همکاری دانشگاه پیام نور در رشته‌های مختلف، تولید محتوا و اطلاع‌رسانی، نقش کلیدی در این مسیر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی داریم هر نوع همکاری علمی و رسانه‌ای، حتی پخش زنده دفاع از پایان‌نامه‌های مرتبط با استان و مباحث ملی را در اختیار دانشگاه قرار دهیم و امیدواریم این تعامل موجب ارتقای فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.18.0
    V6.1.18.0